Egy cég kommunikációját, imidzsét és így sikerét már nem csak az határozza meg, hogyan szól a fogyasztókhoz a hagyományos marketingkommunikációs felületeken. Legalább ugyanennyire fontos, hogy mit mutat meg magából és hogyan kommunikál a social média platformokon. Tréningjeink segítségével nem csak azt tanulhatja meg, hogy mi áll jól cégének, márkájának a Facebookon, az Instagramon, a Linkedinen vagy akár a Tiktokon, de felkészülhet egy krízishelyzetre is, amikor döntő szerepe lehet annak, hogy hogyan képes kapcsolatot teremteni az ügyfeleivel és a széles közönséggel.
MIKOR AJÁNLJUK?
- Ha cégének nincs átgondolt social kommunikációs stratégiája, vagy úgy gondolja, hogy ideje megújítani azt.
- Ha úgy érzi, hogy a közösségi médiában nem jó a cég megítélése, túlságosan nagy teret kapnak a negatív hangok.
- Ha azt érzi, hogy a konkurencia jobb, szellemesebb, ötletesebb a közösségi médiában, de nem tudja, hogy mindez hogyan is építhet egy brandet, és legfőképpen hogyan növelheti az eladásokat.