Smart trainings, effective communications

Kríziskommunikációs tréning

A legkomplexebb tréningünk. A tréning alatt a napot a cég vezetése egy szobába „zárva” tölti, ahol egy szimulált krízishelyzetet élnek meg, amelynek során a közösségi médiától kezdve a klasszikus média interjún át kell váratlan, szituatív feladatokat megoldani. Az interaktív tréning folyamán, amelyben a résztvevők reakciójától függően alakul a krízis, a szereplők egymás közti feladatmegosztását valamint a különböző csapatok együttműködési képességeit is lehet tesztelni. A tréning alatt a résztvevők megismerik és megértik, hogy egy krízis alatt hogyan működik a broadcast-, a print- és az online média, és hogy hogyan lehet sikeresen kezelni a krízist a social media felületeken. 

MIKOR AJÁNLJUK?

  • Ha teljeskörűen fel akar készülni a váratlan helyzetek kezelésére
  • Ha tesztelni akarja a csapatát egy stressz helyzetben
  • Ha pontosan érteni akarja, hogy milyen különbségek vannak a különböző médiák között
  • Ha élőben akarja megtapasztalni, hogy egy-egy rossz komment milyen hatást okozhat.