Médiatréningjeink nagyon intenzívek. A nap során személyre szabott tematika alapján készítjük fel az ügyfeleinket a kommunikációs kihívásra, legyen szó általános médiaszereplésről, vagy éppen krízishelyzetről. Gyakoroljuk a televíziós- és rádiós interjúkat, podcast beszélgetéseket, az élő és rögzített stúdióbeszélgetéseket valamint az írott interjúkat is.
Tematikus tréningjeink segítségével nemcsak azt tanítjuk meg ügyfeleinknek, hogyan oldjanak meg egy adott interjú helyzetet, de azt is megtanítjuk, hogyan gondolkodnak az újságírók, milyen reflexek szerint működnek az egyes szerkesztőségek. Közhellyel élve, hálót, nem pedig halat adunk az ügyfeleknek.
MIKOR AJÁNLJUK?
- Ha termékbevezetés előtt áll
- Ha interjúkat fog adni a sajtóban és fel akar készülni a várható és a váratlan kérdésekre
- Ha rövid videókban akar üzenni a kollégáinak, és erre szeretne felkészülni
- Ha nehéz tárgyalási szituációban szeretne hatékonyabban helyt állni a nyilatkozattételi technikák segítségével. helyzetben szeretne