Vezetőként gyakran kerülünk olyan élethelyzetbe, amikor arra van igényünk, hogy csak ránk figyeljen valaki, a mi időbeosztásunkhoz alkalmazkodjon és csak a mi dilemmáinkkal foglalkozzon. Előfordul olyan is, hogy bizonytalanok leszünk abban, hogy egyáltalán jó helyen vagyunk-e.
Egy cég működésében az egyik legfontosabb elem a kommunikáció, ez határozza meg a cég jelenét és jövőjét, hosszú távú sikerességét. A belső kommunikáció nemcsak a vezetők kommunikációját jelenti a beosztottjaik felé, hanem a beosztottak és a különböző társterületek egymás közti interakcióját is, sőt az alulról felfelé történő kommunikációt is ide soroljuk. Bár fontosnak tartjuk az elméleti tudás átadását is, de igyekszünk ezt minimálisra szorítani, mert azt gondoljuk, hogy a résztvevők valós szituációs gyakorlatok segítségével fejlődhetnek a leghatékonyabban.
Abban támogatjuk a vezetőket és csapataikat, hogy gyorsabban és jobb minőségben hozzanak döntéseket, összhangban működjenek, de merjenek vitázni és szabadon véleményt formálni.
Minden csapatnak szüksége van arra, hogy néha megálljon és ránézzen saját magára – arra, hogy milyen minőségű és hatékonyságú a tagok közötti együttműködés és ez hogyan támogatja vagy gátolja a csapatot a kitűzött célok elérésében.