Magyarország meghatározó PR ügynökségének (Noguchi Porter Novelli) egyik vezetőjeként számos céget támogattam márkájuk és a vállalati céljaik kommunikációjában. Sok évnyi tapasztalat, vezetői tréningek és kihívásos helyzetek sora után nyilvánvalóvá vált számomra: ahhoz, hogy a szervezet megítélése pozitív legyen (kívül és belül) és a kommunikációja hatékony legyen (kívül és belül), a szervezeti kommunikáció alapegységével, az emberekkel érdemes először foglalkozni. Addig, amíg a szervezet felsővezetői vagy akár középvezetői szintjén diszfunkció van, csapat és rendszer szinten is elakad a gépezet. Mindig az egyén a kulcs, itt érdemes először fejleszteni, mert különben hiteltelenné válik a szervezet. Nem ér sokat a csinos márka, illetve nem lesz sokáig csinos, ha nem szeretnek dolgozni rajta az emberek. Ezért fókuszt váltottam és márkák helyett emberekkel foglalkozom immár több mint 10 éve: tanácsadóként, coachként, trénerként, mentorként és kommunikációs szakemberként. Az elmúlt hét évben a Neosys Szervezetfejlesztési Tanácsadó cég szakmai műhelyében erősödtem.